Je potrebné sa registrovať?
Pri prvej objednávke registrácia prebehne automaticky. Tu sú uložené Vaše dáta, ktoré ste zadali pri registrácii, a ktoré sa prenášajú do Vašich objednávok. Nemusíte teda do budúcna zadávať dáta pri každej objednávke. Ďalej sa sem ukladajú všetky Vaše objednávky. Stačí sa Pri ďalšej objednávke sa stačí prihlásiť cez pridelené prihlasovacie meno a heslo.
Hľadám tovar, ktorý som na vašich stránkach nenašiel. Môžete mi ho zabezpečiť?
Radi Vám pomôžeme získať produkt, aj taký, ktorý ste nenašli na našej stránke, pokiaľ je ešte na našom trhu dostupný. Napíšte nám e-mail s informáciou o produkte. Nezabudnite doplniť ako Vás môžeme kontaktovať.
Čo keď mi dorazila zásielka poškodená?
Poškodenú zásielku nepreberajte a ihneď nás kontaktujte. Ihneď budeme kontaktovať svojho prepravcu a zistíme príčinu.
Zasielate tovar aj do zahraničia?
Áno! Do krajín Európskej únie tovar zasielame po uhradení zálohovej faktúry na náš účet. Po zadaní objednávky vám oznámime výšku poštovného vypočítaného podľa cenníka slovenskej pošty a ceny produktov v mene danej krajiny. Po odoslaní tovaru ho obdržíte v priebehu 5-9 pracovných dní. V prípade, že chcete tovar poslať do inej krajiny, kontaktujte nás e-mailom, pripadne telefonicky.
Nedarí sa mi objednať cez internet on-line. Čo mám robiť?
Kontaktujte nás telefonicky na čísle 0903-137947. Môžete nám poslať objednávku aj vo forme e-mailu na adresu
Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript.
.
Aký je rozdiel medzi platbou "vopred na účet" a "dobierkou"?
Dobierka - tovar si objednáte a zaplatíte ho až pri preberaní balíka.
Vopred na účet - tovar si objednáte a my Vám najprv zašleme naše číslo účtu a variabilný symbol. Tovar najskôr zaplatíte prevodom na náš účet a my po prijatí platby zasielame balík k Vám a informujeme Vás o jeho odoslaní.
Chceli by ste sa opýtať na niečo, čo tu nie je uvedené? Napíšte nám. Ďakujeme.
Pridajte si nás: FACEBOOK l TWITTER l GREENIEPLANET
|